Translate

понедельник, 22 февраля 2016 г.

Հայոց Լեզու Ստոգողական Հոկտեմբեր

Ամփոփիչաշխատանքբառագիտությունից
(Յուրաքանչյուրառաջադրանքիհամարնախատեսվում է 0.5 միավոր։ անգամանուշադրությանսխալիդեպքումտվյալառաջադրանքիհամարմիվորչիտրվում)
1.    Լրացրուբացթողածտառը (տառերը), կրկնակբաղաձայնըկամերկհնչյունըորտեղհարկավոր է.
Գոմեշ, մթնկա, լուսնկա,որսակոտոր, զարթուցիչ, նշդարենի, հանդիպակաց, հովասուն, ընդիմակաց, օրորել, առէջաթել, հոգեիճակ, կարեվեր, ակնթարթ, միջօրե, ճրագալույս, ծեծկռտուք, ակցան, աքսոր, հովերգություն, Աքիլլես, հելլենական, Սեդրակ, ճտքակոշիկ, հեղեղատ։
2.      Բառերըգրիրառանցփակագծերի՝ միասին, անջատկամգծիկով
Հարավ-արևմտյան, սերնդե-սերունդ, հինգից յոթ, չորս գլխանի, կուժ կոտրուկ, բառ գիրք։
3.    Խմբավորիրբառերնըստհոմանիշների։ Քանի՞ բառհոմանիշչունիայսշարքում։
նիրհել, ննջել, քնել, տգետ, մրափել,
 զարհուրել, վախենալ, երկյուղել, սրդողել,
բթամիտ, ողորմելի, տխմար, ։
վեմ,
խրամատ փոս, վիրապ,
4.    Ընտղրիրդաժանբառիհոմանիշները.
անագորույն, ժանտ, դժնի, դժխեմ, բիրտ, անողորմ։

5.      Տրված բառացանկից առանձնացրու հոմանիշային զույգերը.
պչրել, պճնվել,
անթաքույց, վեհանձն, բացահայտ, ճաշկերույթ, հեղհեղուկ, հրավերք, տմարդի, հեղեղատ։

6.      Տրվածշաքիցառանձնացրուպերճբառիհականիշները.
շքեղ, շլացուցիչ, ճոխ, հիասքանչ, զգլխիչ, փառահեղ, ։
անշուք, հասարակ, պարզ,
7.      Առանձնացրուհականիշներիզույգերը.
սեր,
ատելի,
 աստիճանաբար, միանգամից,
անվարժ, փորձառու,
 լավ, հոռի
միշտ,  բնավ։

8.      Առաջին շարքի բառերի դիմաց 2-րդ շարքից ընտրիր և գրիր բացատրությունները.
1. Հածել, հեծել, հեծկլտալ- հեկեկալ, հեծնել- ձի նստել
2.դեգերել, ձի նստել, տառապել, հեկեկալ
9.      Ո՞րդարձվածքիիմաստն է սխալբացատրված.
բերանը
ջուր առնել –             չխոսել
կյանքի
ընկեր-                        ազնիվ, լավընկեր
դանակը
ոսկորին հասնել -   համբերությունըհատնել
հոգու
հետխաղալ -                ձեռառնել
ոչմի
10.  Քարը փեշից թափել դարձվածքին ո՞ր իմաստը չի համապատասխանում.
ա) չհակառակվել, զիջել
բ) չնամառել
գ) անհաջողությունից
խուսափել
դ) համաձայնության
գալ
11.  Ո՞րնախադասությունների մեջ բառագործածության սխալ կա (ընդգծիր սխալ օգտագործված բառերը).

ա)Ուժեղ աղմուկից հանկարծակի ի գալով՝ մոտեցավ լուսամուտին։
բ) Ավանդության
համաձայն՝ վառելիքի դեզը վերածվել է քարե ամրոցի։
գ) Ակնոցի
վրայից աչքերը հառնեց դիմացը նստած մարդկանց։
դ) Առվի
մեղմ կարկաչյունը հանգստացնում էր հոգնած նյարդերս։
ե) Ինչ
վերաբերում է կրթաթոշակին, այդ հարցին դեռ կանդրադառնանք։
զ) Իր
վատ արարքի համար նա մեղանչեց ընկերոջ առաջ։
12.  Ընդգծիր այն բառերը, որոնք համանունունեն.
գայլուկ, ցանցկեն, բալ, լալ, խեթ, տուն, շուտափույթ, բարձիչ, թան, թույլ։
13.  Ընդգծիրայնբառերը, որոնցումինքնուրույնգործածությունչունեցողարմատկա.

սիրասուն, անողջախոհ, նետահարում, լուսաշող, քաջազն, բծախնդիր, չունևոր, զառամյալ, խցիկ, կառապան։
14.  Ընդգծիր պարզբառերը.
արագիլ, հրավեր, արձան, գոմեշ, գեղարդ, բարակ, ամրակ, բողոք, զարմիկ, դադար, գալար, հովար, հանդարտ, կաղամբ, հարուստ, կորուստ, պատում։
15.  Ընդգծիրբարդբառերը.
առաջնեկ, քննադատ, հախճապակի, փոխըմբռնում, աշորժալուր, տանտիկին, ձեռնարկ, հոգեթով, ամենուր, քառասուն, ձեռնասուն, շքամուտք, ինչքան, մշտապես, որտեղ, այսօր։
16.  Ընդգծիր մեկից ավելի ածանց ունեցող բառերը.
անմնացորդ, համաստեղություն, երկնաին, փախստական, ընդունելի, պարունակ, թարգմանչություն, հայրենիք, հարգանք, խորհրդական, ենթաշրջան, ձեռնարկություն, թերագնահատում, հակոտնյա, նախանձելի, բանտարկյալ։
17.  Ընդգծիր բարդ ածանցավոր բառերը.
ձեռնտու, վարկառու, աչառու, զրպարտիչ, գործարանատեր, վիրակապարան, աչքաբաց, ավտոկայան, անհուսություն, տարրալուծում, լեզվաբանություն, հայազգի, թռչնաբուծարան, ուրվապատկեր, բնակատեղի, հեռուստացույց։
18.  Տրված բառերի բառակազմական վերլուծություններից ո՞րն է սխալ.
ա) խմբագրել= խ(ու)մբ+ա+գ(ի)ր+ել
բ)խճանկար= խ(ի)ճ+ա+նկար
գ) տարորոշել= տար(ր)+որոշ+ել
դ) հակառակորդ = հակ+նռ+ակ+որդ
19.  Բառակազմական վերլուծության ենթարկիր տրված բառերը.
ա) առաջնություն առաջ(ին) + ություն
բ)հետախուզել
հետ(ք)+խույզ + ել
գ)հետաքննչական
հետ+ա +քնն (ի)չ+ական
դ)հայելազարդ
հայել(ի)+ ա +զարդ
20.  Ընդգծիր հապավումները.
ժողդատարան, զինծառայող, ուսխորհուրդ, շինջոկատ, նորընտիր, կուստոմս, քաղբանտարկյալ, պետպատվեր, ուսմասվար, մարզկենտրոն, գրապահոց, սոցհարցում, բանավան, շինհրապարակ, զինադադար, պետեկամուտ։

Комментариев нет:

Отправить комментарий